lauantai 13. elokuuta 2011

Aku tuli taloon


Moi!
Minä olen Aku 7 viikkoa, olen Lapinporokoira. Olen tänään saapunut uuteen kotiini Rovaniemelle ja heti pääsin tutustumaan isoon pihaan, jossa saan telmiä mielin määrin. Täällä oli paljon isoja ja pieniä ihmisiä, etenkin ne pienet oli minua heti paijaamassa ja sillä pienimmällä oli kova ääni :s
Sitten täällä on sellainen ihmeellinen valkoinen eläin, mie en tiiä mikä se on. Se ei ole kuiten koira, kait. On se minua nuuskutellut ja mie sitä, ei se ainakaan pure :D Ja sitten se haluais mun kanssa nukkumaan, mutta isot ihmiset ei anna sen tulla.
Nyt mie kuiten jo nukun, oli jännä reissu autossa 700 km ja mulla niin kovasti haukutti välillä..



Tässä mie tutustun siihen ihmeelliseen valkoiseen


Matkalla oli vähän kurjaa ku siskollakin kovasti pelotti. Mie yritin sitten olla hurjan rohkea haukkumalla isoille ihmisille. Ei ne ymmärtäneet, että me halutaan pois.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti